Sklep Internetowy Infant

Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą artykułów dla dzieci i niemowląt za pośrednictwem serwisu Allegro.

 

Regulamin.

1. Sklep internetowy Infant prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem serwisu Allegro.

2. Zamówienia są przyjmowane tylko przez strony Allegro.

3. Wszystkie produkty w sklepie internetowym Infant są fabrycznie nowe.

4. Podane wymiary mogą nieznacznie różnić się od podanych w opisach.

5. Kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od kolorów produktów.

6. Część produktów dostępna jest w różnych rozmiarach, wzorach i kolorach - o czym kupujący jest informowany w treści aukcji.

7. Informację o dostępnych wzorach i kolorach udziela sprzedawca.

8. W sytuacji, gdzie kupujący nie jest zainteresowanych taką informacją, sprzedający wysyła wybrany przez siebie wzór.

9. Wszystkie produkty w sklepie internetowym Infant są dostępne na magazynie.

10. Każda sprzedaż jest udokumentowana paragonem.

11. Na życzenie klienta na sprzedany towar wystawiamy rachunek.

12. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich, Poczty Polskiej oraz paczkomatów.

13. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy.

14. Koszta pakowania i transportu naliczane są jednorazowo - dotyczy przesyłek wysyłanych za pośrednictwem firm kurierskich.

15. Dostępne są następujące formy płatności:

- Za pobraniem - gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru (wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po zarezerwowaniu zamówionego towaru);

- Przelewem - po zarezerwowanu zamówionego towaru (wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu umówionej kwoty na naszym koncie);

- Gotówką - przy wcześniej umówionym odbiorze osobistym.

Dane do przelewu:

PL 71 2490 0005 0000 4530 7358 9115

Infant Sylwia Marciniak

ul. Warszawska 250/54/6

05-300 Mińsk Mazowiecki

16. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy płatności i dostawy.

17. Paczki z zamówieniami do godz. 13.00 wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego - dotyczny przesyłek za pobraniem i po dokonaniu płatności PayU).

18. Przy wybraniu zwykłego przelewu paczki wysyłamy po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie.

19. Nie wysyłamy towaru w soboty (dzień wewnętrzny), niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

20. Uwzględniamy reklamacje zakupionego towaru (informacje poniżej).

21. Ponieważ prowadzimy sprzedaż wysyłkową mają Państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru (informacje poniżej).

22. Informujemy, że nie gromadzimy i nie przetwarzamy danych osobowych.

 

Reklamacje.

1. Przed dokonaniem reklamacji prosimy o kontakt z nami (infant@e-infant.pl) w celu wypełnienia formularza reklamacji i otrzymania dalszych instrukcji- w innym przypadku przesyłki nie zostaną przez nas odebrane.

2. Podstawą reklamacji jest dostarczenie wraz z produktem dowodu zakupu - wystawionego rachunku, oraz formularza reklamacji.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie, należy dołączyć protokół uszkodzenia spisany z kurierem. (Klient umawia się indywidualnie z kurierem lub listonoszem w celu spisania protokołu.)

4. Przesyłkę należy zabezpieczyć i dostarczyć za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

5. Rozpatrzenie reklamacji w ciągu 14 dni (kalendarzowych) od otrzymania przez nas przesyłki.

 

Ponieważ prowadzimy sprzedaż wysyłkową mają Państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru.

1. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z nami (infant@e-infant.pl) w celu wypełnienia formularza zwrotu i otrzymania dalszych instrukcji - w innym przypadku przesyłki nie zostaną przez nas odebrane.

2. Mogą Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni (kalendarzowych) od daty otrzymania przesyłki.

3. Na dokonanie zwrotu mają Państwo kolejne 14 dni (kalendarzowych) od daty otrzymania formularza zwrotu (liczy się data nadania przesyłki).

4. Zwrotowi podlega jedynie towar nie noszący absolutnie żadnych śladów użytkowania (metka, oryginalne opakowanie oraz wszelkie akcesoria).

5. Zwrotowi nie podlega towar, którego wartość została zmniejszona w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

6. Podstawą zwrotu jest dostarczenie wraz z produktem dowodu zakupu - wystawionego rachunku oraz formularza zwrotu.

7. Przesyłkę należy zabezpieczyć i  dostarczyć za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, na własny koszt.

8. Zwrot należności do 14 dni (kalendarzowych) od otrzymania przez nas przesyłki.

 

 

katalog